سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

 در صددیم اولین نشست هم اندیشی اجتماعی ویژه حذف معضل تکدی گری رادر خرمشهر برگزار نموده و این معضل اجتماعی را از شهر خود محو نماییم .

مخاطبین گرامی میتوانند مقالات ،مطالب و نقطه نظرات  علمی خود را در این زمینه به پست الکترونیکی Hossin.motorchi @yahoo.comارسال یا در قسمت نظرات ثبت نمایند 

زمان و مکان تشکیل این هم اندیشی پس از سیر مراحل قانونی به سمع و نظر شما خواننده گرامی خواهد رسید .

با سپاس مدیریت سازمان مردم نهاد جمعیت پرسشگران جوان استان خوزستان

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز

 شهرداری یک سازمان محلی است که طبق اصل عدم تمرکز اداری و بمنظور اداره امور محلی از قبیل عمران و آبادی ، بهداشت شهر و رفاه ساکنان آن شهر ، تاسیس می شود و نوع سیستم آن از دو واحد به نام شورای شهر و اداره شهرداری تشکیل شده است .

اجرای تصمیمات شورای شهر به عهده اداره شهرداری است که در راس آن شهردار قرار دارد ، شهردار ، عامل و مجری تصمیمات شورای شهر است و به وسیله شورای شهر انتخاب می گردد.
همانگونه که شهردار در مقابل شورای شهر  مسئول و جوابگوی عملیات اداره شهردری است و شورای شهر در صورت تخلف یا قصور از وظایف ، شهرداررا برکنار می کند ، شورای شهر نیز نبض کارهای شهردار را در دست دارد و به دخل و خرج و امور شهر نظارت کامل دارد.
شهرداری یک مجموعه خدماتی است که می بایست دور از هر گونه بازی سیاسی ، همواره در رفع معضلات و آسیب های اجتماعی حوزه فعالیت خود بکوشد وباعمل به وظایف ذاتی و قانونی خود ، شهر را آباد کند.
متاسفانه پس از استعفای شهردار قبلی شهرستان خرمشهر، هنوز گره کور انتخاب شهردار این شهر جنگ زده باز نشده است .
از آنجا که سازمانهای مردم نهاد بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین ، موظف به انتقال دغدغه های اجتماعی و مدنی هستند ، این سازمان اعلام می دارد :
مردم خرمشهر از این وضعیت نابسامان شورای شهر و شهرداری نگرانند و خواستار حل و فصل سریع این معضل می باشند .
جمعیت پرسشگران جوان در این راستا از جناب آقای مهندس حیاتی فرماندار محترم و ویژه شهرستان خرمشهر تقاضا مند است به جهت تنویر افکار عمومی شهروندان خرمشهری ، نتیجه پیگیری های خود را از روند وضعیت گره خورده شورای شهر و عدم انتخاب شهردار را طی مصاحبه ای با صدا و سیمای مرکز آبادان به سمع و اطلاع مردم شریف و شهید پرور خرمشهر برسانند .
جای دارد از تلاش آن دسته از ارگانها و مراجع ساعی در رفع این مشکل تشکر و قدردانی صورت پذیرد .
 
 
  

برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز

 سد معبر در خیابان 40متری خرمشهر بعنوان خیابان اصلی و مرکزی شهر توسط یکی از هیئات عزاداری یکی از مشکلات حل نشده ای است که در خرمشهر مزمن شده است .

هیئت مورد نظر هر سال با گذاشتن منبری کنار خیابان پیاده رو را تسخیر کرده و خیابان را با استفاده از فرش پهن میکند و عبور و مرور را برای ساعتهای متوالی مانع میشود .

  

 
معبر همانطور که از نامش پیداست به معنی محل عبور می‌باشد و اصطلاحاً به محلی اطلاق می‌گردد که از آن برای عبور و مرور استفاده می‌شود و در اثر تفکیک اراضی موضوع ماده 101 قانون شهرداری ایجاد می‌گردد. سد معبر به هر عملی اطلاق می‌شود که باعث انسداد معابر عمومی می‌گرددبه طوریکه عبور و مرور از آنها به طور دائم یا موقت غیرممکن یا دشوار گردد.

طبق ماده 101 قانون شهرداری ایران «معابر و شوارع عمومی که در اثر تفکیک اراضی احداث می‌شود متعلق به شهرداری است و شهرداری در قبال آن به هیچ عنوان وجهی به صاحب آن پرداخت نخواهد کرد    در جایی دیگر در تبصره 6 ماده 96 قانون شهرداری ایران نیز «اراضی کوچه‌های عمومی و میدان‌ها و پیاده روها و خیابان‌ها و به طور کلی معابر و مسیر رودخانه‌ها و نهرها و مجاری فاضلاب شهرها و باغهای عمومی و گورستان‌های عمومی و درخت‌های معابر عمومی واقع در محدوده هر شهر که مورد استفاده عموم است ملک عمومی محسوب و در مالکیت شهرداری است .

در واقع شهرداری موظف است از معابر به عنوان یک ملک عمومی حفاظت کند و همواره آن را برای استفاده عموم آماده نگهداشته و از تجاوز اشخاص نسبت به آنها جلوگیری نماید. استفاده از معابر عمومی، میدان‌ها، پارکها و باغهای عمومی حق طبیعی هر شهروند می‌باشد و هیچکس نمی‌تواند مانع این استفاده مشروع گردد . در واقع طبق اصل 40 قانون اساسی ایران «هیچکس نمی‌تواند اعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد ».

 

بنده از شهردار محترم و تلاشگر خرمشهر جناب آقای دکتر حویزاوی خاضعانه تقاضا می کنم از طریق باز کردن این معبر مجددا" آرامش تردد را به شهروندان خرمشهری بازگردانندو مانع ایجاد یک بدعت و فرهنگ غلط در شهر شوند . 
 
واقعا" اگر بدلیل این سد معبر ماموران اطفاء حریق نتوانند خانه ای که دچار حادثه آتش سوزی شده است را به سرعت خاموش کنند و یا خانمی که در شرف وضع حمل است سقط جنین نماید و یا بیمار قلبی کارش به سکته برسد چه جوابی برای خدا خواهیم داشت و با چه رویی خود را حسینی بنامیم ؟
آیا عدم رسیدن به موقع پلیس برای رفع یک درگیری سرعت عمل نمیخواهد ؟
 

برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز

ناصر جلیلیان یکی دیگر از مداحان توانمند فارسی است که از سنین نوجوانی فعالیت چشمگیری در عرصه مداحی و خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت آغاز نموده است . تاسیس هیئت فرهنگی مذهبی انصار الحسین (ع) خرمشهر - احیای مراسم ادعیه خوانی در گلزار مظلوم شهدای خرمشهر را می توان از عملکرد شاخص این جوان خرمشهری دانست . ایشان که خود یکی از برو بچه های بسیجی است خود و زندگی خود را وقف شهدا کرده است امروز پس از مدتها گرفتاری دریچه دل خود را به عنوان عضو هیئت موسس این سازمان مطرح کرد و زبان گلزار و شهدای مظلوم خرمشهر شد .

ناصر جلیلیان از گلزار خرمشهر بعنوان تنها گلزار بی متولی ایران نام برد و افزود متاسفانه با توجه به حضور راهیان نور در شهر و گلزار شهداء این مکان مقدس متولی ندارد و بعلت عدم نظافت مورد اعتراض کاروان ها قرار گرفته است ایشان با اشاره به اینکه در این گلزار 470 شهید به خاک آرمیده اند گفت : تعداد 130 نفر از شهدای این گلزار گمنام هستند

ایشان اذعان داشت : با پیگیریهای مجدانه اش توانسته است پس از سالها بالاخره یک دستگاه کف شور از معاون وزیر ارشاد جهت نظافت گلزار فراموش شده خرمشهر تهیه نماید - جلیلیان افزود : انشاءالله در آینده ای نزدیک حسینیه ای به نام شهدای گمنام خرمشهر از طریق محبین شهداء در گلزار مظلوم خرمشهر ساخته می شود .

در پایان این سازمان به حمایت از دغدغه های عضو هیئت موسس خود از مسئولین و مدیران ذیربط خواستار رسیدگی عاجل به موارد مربوط به گلزار شهداء خرمشهر می باشد .

 

شایان ذکر است مراسم قرائت زیارت عاشورا نیز سه شنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء با حضور برادر ناصر جلیلیان ، سید حسین نبوی و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و سیره شهداء در کنار مزار شهدای گمنام در موزه حفظ آثار جنگ شهرستان خرمشهر برگزار می گردد.


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز

 

آخ دندونم

دیشب به امید اینکه صبح زود بیدار شم و مروری به درسم داشته باشم شب رو زود خوابیدم اتفاقا" زود بیدار شدم دروغ نگم 5 یا 5:30 دیگه بیدار بودم - نماز که خوندم درد دندونم شروع شد گفتم این از اون دردهائیه که چند دقیقه دیگه آروم میگیره دیدم نه ولکن نیست باور کنید تا ساعت 6 یه ریز درد میکرد و به خودم میپیجیدم به 118 زنگ زدم و سراغ شماره کلینیک دندان پزشکی ناصر خسرو رو گرفتم ، شنیده بودم 24 ساعته است یه آقایی گوشی رو ور داشت گفت شمارش تعریف نشده شماره اورژانس بیمارستان رو گرفتم گفتن ما دکتر نداریم بیای کار خاصی انجام نمیشه همه این پیگیریها با اشد درد همراه بود - الان جالب تر میشه -بخونید -----))دیگه اعصابم تقریبا" ریخته بود به هم درد دلم رو به رادیو آبادان گفتم و حسابی شکایت کلینیک رو کردم - سات8 دانشگاه امتحان داشتم نفهمیدم چی نوشتم همش درد بود و درد وسوسه شدم که جلسه رو ترک کنم بالاخره یه چیزی نوشتم و سریع رفتم مطب دکتر آقا مرادی اولش خانم منشی اسم ما رو نوشت و گفت بمونید تا دکتر بیاد من تواین فاصله سریع رفتم کلینیک ناصر خسرو چون واقعا" درد داشتم کلی آدم نشسته بود بچه- بزرگ- خانم - آقا!!! پرونده من رو در آوردن رفتم پیش دکتر : جالبه خودم دندون خراب رو که محل درده به دکتر نشون میدم در جواب میگه نه عزیزم اشتباه میکنی اون نیست درد اونجاست ولی دندون خراب دندون  آخریه است -بعدش که عکس گرفت 2 الی 3 بار هی نگاه عکس میکرد من فهمیدم نتونسته تشخیص بده - بالاخره روش شد و گفت شما باید برید آبادان پیش دکتر خیابانی حالا من درد ورم داشته این میگه تا عصر بمون بعدش برو آبادان - هیچی سراسیمه دعا کنان رفتم سراغ دکتر آقا مرادی تقریبا" دیگه ساعت 10 شده بود و فکرش رو بکنید همش درد داشتم تا معاینه کرد گفت مشکلی نیست ما این رو عصب کشی میکنیم دردت بخوابه ولی خرداد بیا تا پرش کنم -  اینقدر درد زیاد بود که قبول کردم - باور کنید عکس هم نگرفت تا دراز کشیدم رفت سراغ همون دندون خرابه - من هم چیزی نگفتم عصب کشی کرد و پانسمان کرد تمام شد و درد ما خوابید - البته 175000 ناقابل هم تقدیم کردیم ...

هدف از نقل داستان راستان بالا اینه

1-کلینیک دندان پزشکی شبانه روزی یعنی چه؟

2-چه دردی دردناکتر از درد دندونه؟

3-آیا دکتری که نمیتونه دندون خراب رو تشخیص بده میتونه دندون خراب رو درست کنه؟

4- من تحملم بالاست تحمل کردم 5 ساعت تمام درد رو به جون خریدم بچه  و آدم بزرگسالی که بیماری قلبی هم داره میتونه این درد رو تحمل کنه؟

5- خرمشهر چه فرقی با آبادان داره که به راحتی دندون پزشک هست ولی اینجا برای 6ماه بعد نوبت میدن؟

6-فکر نمیکنید تو کلینیک ناصر خسرو یه جورایی دارن سر مردم خرمشهر رو میپیچونن؟

7-راستی خوب شد یادم اومد مگه وقتی مواد بی حسی تزریق میشه دردی هم حین کار پزشک باید حس شه؟

8-چرا تو کلینیک ناصر خسرو باوجود تزریق ماده بی حسی گویا دندان رو بدون بی حسی داره از ریشه میکنه؟

این شد که تصمیم گرفتیم یه تحقیق کوچولویی درباره نحوه ارائه خدمات این کلینیک داشته باشیم شاید بتونیم به دندونهای مردم شریف خرمشهری کمکی بکنیم.



برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز

امروز مثل هر روز دیگه ساعت 7:20 با رادیو آبادان تماس گرفتم و موضوع برنامه صبح اروند رو پرسیدم : موضوع راز ماندگاری بود،من این جمله را گفتم (راز ماندگاری در نیکی کردن به خلق خداست ، تسهیل در امور مردم و رفع مشکلات انسانهاست ، البته خدمت به لحاظ اختراعات علمی و کشفیات هم نوع دیگری از راز ماندگاری است-باتشکر موتورچی هستم از خرمشهر) این بود پیام من متاسفانه چند روز بود فامیل من رو قیچی میکردند و اعلام نمیشد،تا دیگه امروز به قضیه شک کردم و یه جورایی قضیه رو کشف کردم که حضرات به احتمال اینکه بنده کاندید شورای شهر خرمشهرم مشخصاتم رو حذف میکنند جالبه پیامم رو پخش میکنن بدون نام و نشون - ببینید چقدر ما کمبود علم و تحصیلات داریم و چقدر تنگ نظریمون بالاست . آخه یکی نیست به این عزیزان بگه کو تا انتخابات ؟مگه الان کسی ثبت نام کرده ؟ ضمنا" حتی اگر کسی کاندید احتمالی هم باشه مگه جرمی مرتکب شده ؟ و شما طبق چه ماده و یا بند قانونی کسی رو از حقوق اجتماعیش محروم میکنید ؟ اینکه تصمیم گرفتم این خبر رو بصورت مسج به دوستداران پیشرفت خرمشهر اطلاع رسانی کنم و تو وبلاگ هم تعبیه کردم قضاوت با شما ... البته من مطمئنم که جناب آقای مزرعه مدیر محترم رادیو آبادان و جناب آقای مهندس حائری مدیر محترم صدا و سیمای مرکز آبادان از این قضیه خبری ندارند و به محض اطلاع از چنین برخوردهایی جلوگیری میکنن .

خبر جدید امروز 24دیماه 91

امروز 24 دیماه 91 همانطوری که از مدیریت محترم صداوسیما و مدیریت رادیو آبادان انتظار میرفت الحمدالله مشکل مرتفع شد و پیام رادیویی امروز ما با موضوع واقع بینی با نام و مشخصات این حقیر از طریق برنامه رادیویی صبح اروند پخش شد و به سمع و اطلاع همه شهروندان گرامی رسید و مجری برنامه که واقعا" دارای توان بالایی در اجرای برنامه های رادیویی است بابت پیام خوب ما هم به نام تشکر کرد بنده و اعضای محترم سازمان پرسشگران از این درگاه اینترنتی صمیمانه از مدیریت صدا و سیمای آبادان جناب آقای مهندس حائری ، مدیریت محترم رادیو آبادان جناب آقای مزرعه همچنین مدیریت و عوامل محترم برنامه وزین صبح اروند کمال تشکر و قدردانی را داریم .

جدیدترین خبر در این باره 

این خبر کاملا" جدید و به تاریخ 18/2/92 می باشد حدودا" 18 روز است که مجددا" مدیریت صدای مرکز آبادان بنده رو به گمان کاندید شدن در انتخابات شوراها از مشارکت در برنامه های رادیویی که حق مسلم هر شهروند ایرانی است محروم کردند سوال بنده از متولیان و دست اندر کاران رادیوی آبادان این است : به چه حقی و طبق کدام قانون شما حقوق اجتماعی افراد را نقض میکنید و صلاحیت محجور شمردن و محرومیت از حقوق اجتماعی متوجه کیست ؟ ضمنا" شما می توانید طی تماسی از طریق فرمانداری لیست افراد کاندید را تهیه نمائید و اینگونه با حقوق معنوی شهروندان بازی نکنید . 

خبر جدید به تاریخ 25/2/92 الحمدالله با تلاشهای واحد حراست و مدیر کل رادیو آبادان جناب آقای مزرعه بالاخره مشخص گردید اینجانب کاندید شورای شهر در هیچ نقطه ای از ایران نیستم و امروز طی ارسال پیامکی بنده از محرومیت 20 روزه آزاد شدم و موفق شدم با رادیو تماس بگیرم هر چند که به علت کمی وقت پیامهای صوتی امروز پخش نشد در پایان این جریان بنده به نوبه خودم از این طرح جالب که از سوء استفاده افراد سودجو از رسانه جلوگیری شود تشکر میکنم لیکن درخواست عاجزانه دارم در بحث ارزیابی و تحقیقات بیشتر دقت شود افراد درست شناسایی شوند و اخبار کذب مورد استماع قرار نگیرد باز هم از دست اند کاران رادیو و کل صدا و سیما تشکر و قدردانی میکنم .

بیننده گرامی و شهروند عزیز خرمشهری و آبادانی شما می توانیداز طریق تماس با رادیو آبادان به شماره 06312222222 ویا ارسال پیامک به شماره 300001485 در رفع معضلات و آسیبهای اجتماعی 2 شهر آبادان و خرمشهر شریک باشید .


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
تاريخ : سه شنبه 28 آذر 1386برچسب:,

این سنگر در میدان عشایر ایجاد شده است من در نگاه اول تصور کردم سنگر است و احتمال نمادین بودن آن را دادم ولی بعد فهمیدم که اشتباه کردم و فقط محلی است بی معنا که فقط چهره نقطه ای از شهر را زشت کرده است .


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
تاريخ : سه شنبه 28 آذر 1386برچسب:,

قضاوت با شما

تصویری از خیابان 40 متری چهار راه آرش در خرمشهر

احتمال حالتهای مختلف

1- بر اثر عدم توجه راننده به باز بودن دریچه فاضل آب چرخ ماشین به داخل چاه بیوفتد و احتمال چپ شدن هم میرود.

2- کارگری که به درون چاه رفته در حال بیرون آمدن از چاه زیر چرخ ماشینی له شود .

3- دوچرخه  یا موتوری با دریچه باز برخورد و راکبین آن زمین بخورند .

رهگذری پیرمردی ، پیرزنی ، روشندلی، بچه ای نادانسته به درون چاه بیوفتد .

4-راننده های خودرو یا موتورسواران دیر متوجه چاه سر باز شوند و پس از پیچاندن سریع فرمان بمنظور پیشگیری از واژگونی بر اثر برخورد با چاه به چپ یا راست منحرف و به رهگذری ، خودرویی ، پایه برقی ، دیواری و چیزی برخورد شود که منجر به فوت یا جرح قوی شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز

این عکس متعلق به تاریخ 26/9/91 می باشد

بوی فاضلاب تمام محله را گرفته و علی الظاهر طبق اقرار ساکنین این محله

قریب به 1سال است که این وضع به این شکل است .

اخیرا" خیابان اصلی این محله را کاملا" شخم زده شده است بالاخره برای آبادی اول باید تخریب کرد ولی می شود در آبادی تسریع را هم اعمال کرد چند ماه دیگر فصل زمستان و بارندگی است از هم اینک باید برای این محله و رفع مشکلات تردد و ... مردم عزیزش فکری کرد تا بیش از این رنج نکشند .


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
تاريخ : شنبه 25 آذر 1387برچسب:,

 

سوال اول:

شما به عنوان یک شهروند خرمشهری در مقابله با معضلات و آسیب های اجتماعی شهرتان کدام گزینه را انتخاب می کنید ؟

الف: وضع نابسامان موجود را تحمل کرده و با بی تفاوتی خود را وفق دهیم

ب: هجرت کنیم

ج:بمانیم و برای اصلاح امورات شهرمان تلاش کنیم .

صرفا" جهت اطلاع

1- اگر گزینه الف را انتخاب کرده اید پس چرا در این مسابقه شرکت می نمائید ؟

2- اگر گزینه ب را انتخاب کرده ایدپس چرا هجرت نمیکنید؟

3-اگر گزینه ج را انتخاب کرده اید باید به عرض شما برسانیم:

در اتاق فکر سازمان مردم نهاد جمعیت پرسشگران جوان به عنوان یک موسسه علمی و پژوهشی پس از نحقیق و بررسی با رای قاطع گزینه ج به عنوان جواب اصلی انتخاب شده است .

اگر  گزینه ج را انتخاب می کنید به سوال دوم نیز پاسخ دهید .

سوال دوم:

بهترین راه ممکن برای اصلاح امورات شهرمان چیست ؟

الف: برگزاری همایش ب:مذاکره با مدیران ملی ، استانی و محلی ج: ارائه مقالات علمی

د:شناسایی جوانان مستعد و راهیابی آنها به مدیریت شهری.

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
تاريخ : جمعه 25 خرداد 1386برچسب:,

باز هم استفاده غیر مجاز از گاز LPG در تاریخ 3 خرداد 91در مقابل شرکت بوتان در کوتشخ حادثه آفرید

این حادثه هیچ گونه خسارت جانی در بر نداشت


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز

چندی پیش در خاکسپاری یکی از اقوامم از سمت خیابان داوودی کنار استیشن برق مشغول ذکر لااله الا الله بودم ناگهان منظره ای  چشمان من را به خود دوخت - قبرستان کنار گلزار شهدا در سیلابی از آب  فرو رفته است و مردگان عزیزما قابل زیارت نیستند .

البته وقتی اینچنین مشکلاتی فرا روی ما زنده ها وجود دارد دیگر نمی توان از حقوق مردگان سخن گفت . بالاخره کوتاه و ناچیز بگویم آقا .... به خدا مرده هم حرمت دارد ما از این نگران نیستیم که مرده ای خیس شود . ما نگرانیم یک اجنبی این صحنه را ببیند و به ما و به آرمان هایمان نیش خند بزند ... اگر شمای بیننده ، دستت بجایی میرسد حل مشکل کن .

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
تاريخ : چهار شنبه 16 فروردين 1386برچسب:,

پس باید برنامه ریزی کرد ، چون :

آینده می آید

امروز همان آینده ای است

که دیروز منتظر آن بودیم...

 

 

 

 

 

 

 

 

دختری معروف به یاسی

قصه را از اینجا سر میگیریم

این یاسی خانم دختری خرمشهری است اما کوچولو حرف ما اینجاست اگر امروز نسبت به آینده شهرمون تخطی کنیم آینده این یاسی خانم هم به مخاطره می افتد هزاران یاسی خانم تو این شهرهستند که هم اکنون آینده شان فرا رسیده است ولی چوب غفلت ما در گذشته را می خورند اگر دیروز دقت می کردیم امروز یاسی خانم یه شهر بازی داشت اگر دیروز چشمهایمان را باز می کردیم امروز یاسی های ما می دانستند با اوقات فراغت  خود چه کنند بچه های ما ارزشمندترین سرمایه های ماهستند پس یاسی ها را در یابید ... 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

شهر بازی خرمشهر همچنان تعطیل است

 

این هم شهر بازی بچه کوچولوهای خرمشهری فکر میکنم چند سالی است که تعطیله ، بعضی وقتها که به اتفاق خانواده از پل قدیم می گذریم بچه ها چشماشون رو سراسیمه به اسباب بازی های شهر بازی می دوزن و با زبون کودکانه بهانه می گیرن ، هر چه قسم می خوریم بابا جون شهر بازی تعطیله باورشون نمی شه . مایل نیستم فقط نقد کنم ولی فکر نمیکنم نیازی به تحلیل داشته باشه این همه شهر بازی فعال و موفق و جذاب در استان وجود داره متولیان امر یه بررسی جزئی کنن می تونن مشکلات اساسی شهر بازی خرمشهر را حل کنن حالا اگه مسائل دیگه ای هست ... یه چیز دیگه . فقط این رو بگم که ما به این قضیه دامن می زنیم و تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم . این هم هدیه به کوچولوهای خرمشهری .

 

حرف دل یاسی خانم 

ما اومدیم  در قفله در و وا کنید عموها ...



 

برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,

 

اوراق کردن این جثه بزرگ یدک کش جاش تو پیاده روی ساحلیه؟ البته دست
 برو بچه های شهرداری خرمشهر درد نکنه که به محض اطلاع برخورد کردن .
ولی شهروند عزیز وجدانن چرا..؟ 
 
 


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1386برچسب:,

 مال مفت و دل بی رحم

بخورید نوش جونتون تعارف نکنید خودمون حساب می کنیم عوارضش با ما...

تحلیلی در باره . . . : حیوانات اینطوری قائدتا" وقتی غذا میل میکنن چمن رو از ریشه میکنن بنابراین یکی از عمده دلایل کچلی چمن ما در خرمشهر اینه - حالا ما میگیم چمن شما به دل نگیرید... بعدش بابا بخدا اینجا مرکز شهره - این صحنه رو هر کی ببینه دلش میشکه کجای دنیا رودخانه و پل و ساحل و این وضعیت هست که ما یه مشت گاو رو رها کنیم بیان حاصل دست رنج ما رو بخورند و به ریش ما بخندن جواب با شما

این فقط یه نقد سالمه ، راهکارش هم با ما

 

به نظر شما مشکل کار کجاست که این اتفاقات می افته؟ کی خوابه ؟

شهردار؟

مدیر فضای سبز؟

باغبان ؟

یا صاحب گاوها؟

من که فکر می کنم هیچکدوم . همه اونها بیدارن ...!!!

اما راهکار

یادمه سال 84 یا 85 بود به اتفاق جمع زیادی از مدیران و مسئولین بالا رتبه خرمشهر و جمعی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد ، دیداری داشتیم با رئیس مجلس شورای اسلامی وقت آقای حداد عادل - البته من اون موقع سنی نداشتم دبیر تشکل هم نبودم یه فعال فرهنگی و قرآنی بودم قشنگ یادمه وقتی شهردار داشت با یکی از مطبوعات مصاحبه میکرد بعدش یه سوال ازش کردم ، گفتم که خلق یه چیز مهمه یا حفظ اون مخلوق؟ به صراحت برگشت گفت آقای موتورچی ما نگهداریمون صفره ... 

چند میلیارد هزینه میکنن یه پارکی ، مجموعه ای راه میاندازند بعدش رهاش میکنن به امان خدا راهکار اینه : این همه پیرمرد و نیروی انسانی تو شهرداری هست اینها رو تقسیم کنید از اموال بیت المال نگهداری شبانه روزی کنن ضمنا" یه جورایی برای امنیت هم خوبه - بالاخره خونه کناره پارک ، ماشین پارک شده سر خیابون ، بچه ای که داره بازی میکنه ، خانمی که داره از خیابون رد میشه یه جورایی احساس امنیت میکنن .  

منتظر خبرهای جذاب ما باشید...

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد